Известие

Collapse
No announcement yet.

Много странно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Много странно

    Здравейте ,колеги и колежки.Значи тая моята колица 2.0 TS си има някакъв характер.Паля си я аз и си тръгвам - първо палене за деня.Включвам си климатроника ,няма проблем,колата си върви ,пъргава е ,набира доволно.Спирам обаче някъде ,я за кафе,я магазинче за обувки или дрешки съм видяла и след това като я запаля и се кача и тръгна,не върви.Супер мудна особено до 3000об/мин,а и след това,глъхне една такава и повече бучи странно, а включа ли климата все едно става 70 кончета.Обаче изляза ли да покарам някъде извън градско 20 км да речем и колата пак си е ОК както при първото ми палене.Някакви идей от какво се получава това,възможно ли е да е от дебитомера?Значи не ми казвайте и вие като в сервизите,че си внушавам,защото не си внушавам.Грешки няма никакви,диагностиката показва ,че всичко работи,да ама не нещо с ебъгва явно.И прави ми впечатление,че я карам по един и същ маршрут от една бензиностанция зареждам ,а понякога разходите ми се различават с + -2 литра - карам по един ис ъщ начин,но разликата ми се струва драстична от 12 до 16 литра някъде идва.Някакви идеи?
    Алфа Ромео 166 ,Брера

  • #2
    Мдамм така както си го обяснила че градско спира да върви, а извънградско се оправя т.е. "отпушва" то проблема е ясен -> запушен катализатор
    Затова отиваш в някой сервиз за ауспуси и им казваш да ти махнат катализатора и на негово място да ти сложат резонантно гърне и си готова и отново ще се радваш на колицата си, която ще те води по кафенца и магазинчета
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      И на това ли се дължи понякога високия разход?А по принцип колко ще ме обрулят в сервиз за тази интервенция?
      Алфа Ромео 166 ,Брера

      Comment


      • #4
        Еми не много.. няма да е обрулване ахаха.. Високият разход е много вероятно да се дължи на запушен катализатор, но не разбрах дали ти го прави при включен климатроник или въобще си е така, защото преди време имахме проблем с една мазда 323.. известно време след като се включеше климатика колата направо умираше и проблема не беше катализатор. ППС 166-ца ли караш ?
        Toyota Camry 2.5i v6 1989 - Обсъжда се съдбата й
        Alfa 156 SW 1.9 jtd 2002 - Горката мъченица

        Comment


        • #5
          Абе да ти кажа прави си го ,когато на нея и е кеф.И с климатроник и без,но с климатроника ,когато реши,че ще прави номера ,направо много зле става.После се оправя или пък може една седмица да не прави нищо и върви перфектно.Но ако реши да го прави започва на дисплея да показва едни странни цифри от порядъка на 17-21,а нормално ми показва 9-9.5 и няма проблем.Не знам странна история.И да карам 166.А какъв е бил проблема с Маздата?
          Алфа Ромео 166 ,Брера

          Comment


          • #6
            Не помня добре и ще те излъжа, защото беше отдавна ..помня само че не даваше такава разлика в разхода.. даваше около 2 литра най-много. Само знам, че от това, което разбрах за проблема ти не става на въпрос за катализатор (в твоя случай катализатори), защото според мен, ако се "задушаваше" заради тях щеше постоянно да е така зле.. Бих ти препоръчал да отидеш в друг сервиз за повторна диагностика като се появи пак проблема.. мисля че просто няма начин да не дава някаква грешка при това умиране.. също така бих ти препоръчал да си видиш бушоните и връзките там дали всичко е ОК. Може да звучи малко нелогично, но всичко е възможно.. Пожелавам ти скоро да се реши проблема с belissimata !!!
            Toyota Camry 2.5i v6 1989 - Обсъжда се съдбата й
            Alfa 156 SW 1.9 jtd 2002 - Горката мъченица

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alexandra Покажи съобщение
              И на това ли се дължи понякога високия разход?А по принцип колко ще ме обрулят в сервиз за тази интервенция?
              Ми около 30-40лв е гърнето и да ти вземат 20лв за труд и си готова Отделно ако катализатора ти е цял вече може да ти го откупят и може да ти излезе безплатно всичко
              Но най-важното не отлагай тази интервенция, едно че разхода ще ти падне, друго и ще започне да върви доста повече
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Toя катализатор струва поне 70тина лева, ако го продадеш на някой, дето ги изкупува по форумите...тоест трябва да са вкарали поне 70лв труд и материали, за да ти искат пари като го махат...
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #9
                  Да махнеш катализатора няма грешка, дори и да нямаш проблеми, на мен ми взема за едно голямо гърне и работа 80лв., катализатора го продадох пак за толкова, това като инфо.

                  Иначе проблемите при 156 не са много и ако ги има са ясни понякога, не знам дали една диагностика няма да помогне и покаже къде е проблема, но ако и разхода ти е голям, не си писъл колко, може и ланда сонда да е.
                  sigpic
                  ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                  0889 636 093

                  Comment


                  • #10
                    Махнах го пак същата история.Само дето сега се ускорява драстично по бързо.Включа климатика,покарам известно време или я оставя няколко минути да работи или я загася и после я запаля и пак не иска да върви както трябва.Може ли това да е от ТПС?
                    Алфа Ромео 166 ,Брера

                    Comment


                    • #11
                      Колежке,не знам в какво точно е проблема,но това според мен не е катализатор.Нито пък идва от включването на климата.По скоро е някаква грешка която се появява и когато изгасиш колата все едно рестартираш и изчезва временно.
                      Най добре да се ориентираш към сервиз.Но желателно ако го правиш в БГ да е добър.Демек който е виждал 166.
                      А това с махането на катализатора не вреди..................на колата
                      1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                      2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                      1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                      Comment


                      • #12
                        Колега ,карала съм я къде ли не.Дори в Холандия при мен се качи ,човек от сервиза с лаптоп и по време на движение /колата спря пак да върви както трябва/ каза,че няма грешки и всички параметри на системите са в норми.Гледаха за механичен проблем - шайби,ремъци и нз си още кво.Сега махнах катализатора и пак не ще и не ще и най-странното е ,че го прави като престои малко ,а след това покараш ли я на дълго се оправя все едно нищо не е било.Един познат ми спомена за някакъв бай пас на вентилацията на картера където имало някакъв клапен и той май се заобикалял по някакъв начин - нз точно,но определено това ще е последното което ще направя ,преди да драсна един mail до Милано Мотърс!
                        Алфа Ромео 166 ,Брера

                        Comment


                        • #13
                          Не че нещо,но Милано не вярвам да я оправят.
                          Ако искаш звънни един тел.0887661083
                          1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                          2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                          1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                          Comment


                          • #14
                            Здравей колежке,според мен (това е само предположение)има вероятност да е един регулатор на налягането който е на бензиновата помпа която е врезервоара,та и аз имах подобен проблем и се оказа от него.Просто закарах колата в сервиз да замерят колко бара налягане прави като е запалена колата беше 1,2 бара а трябва да е между 2,5 и 3 бара ако се нелъжа,просто смених въпросния регулатор и нещата се оправиха.Има вероятност и да са ти задръстени инжекторите,едно почистване мисля няма да им навреди...Дано съм помогнал с нещо.ПОЗДРАВИ!!!
                            ALFA 166 2.0TS-хубавицата
                            Fiat Ritmo 125TC ABARTH-нека силата на ABARTH бъде с теб
                            PEUGEOT 206 1,4HDI(служебното) егати пауъра
                            Дачия Логан 1.6 power injection-с ГАС

                            Comment


                            • #15
                              Помпата си прави налягне и то е над 3.Мисля,че беше 3.3 не съм сигурна,но запомних,че е над 3.Ако има запушено нещо защо не го прави постоянно,а само когато порапоти на място 4-5 мин или пък когато я карам градско?Не е ли логично при запушено нещо постоянно или почти постоянно да си го прави това?Ама не знаете какво е гадно все едно двигателя нещо го мъчи бе колеги,променя се звук и всичко и като че ли едно виене започва да се чува.И като я изпъна няколко км на дълго и пак си става същия готин звук и ускорение и всичко си идва на местото.
                              Алфа Ромео 166 ,Брера

                              Comment

                              Working...
                              X